Cele mai frecvente răspunsuri la întrebările clienților
Daca nu găsești răspuns la întrebarea ta, nu ezita sa ne contactezi.
Comenzi, plată și livrare
Ne plac parteneriatele. Pentru asta am creat o secțiune dedicată. Acceseaza pagina “Partener Titano”. Completeaza formularul și în cel mai scurt timp unul din colegii nostrii de la vânzări corporate te va contacta pentru detalii. Vei rămâne surprins cate avantaje aduce un parteneriat Titano. Din toate punctele de vedere :)
Permanent avem în portofoliul nostru mii de produse. Livrăm din stoc propriu, deci in proporție de 99.99% stocul d epe site este cel din depozitul nostru. Totuși, în unele cazuri, produsul pe care l-ai comandat e posibil sa fi fost între timp scos din stoc. Te anunțăm telefonic, nu-ți face griji!
Da. Comenzile se pot anula. O poți face singur din contul meu. Singura condiție este ca procesul de ambalare/livrare să nu fi fost deja inițiat. Daca te răzgandești cu privire la comanda ta, sună-ne sau trimite-ne un email cat de rapid poți. Trebuie doar sa ne comunici numele și numărul comenzii. În cazul în care comanda a plecat deja spre tine ai la dispoziție procesul de retur produse.
Sigur ca DA! Toate comenzile vor fi insotite de factură fiscală, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze informațiile corecte necesare emiterii facturii, în conformitate cu legislatia in vigoare. Factura fiscală va fi trimisă cumpărătorului în format electronic, pe e-mail sau se poate descărca din secțiunea Contul meu / Comenzi.