Procesare comenzi:
Procesarea comenzilor se face în funcție de ziua și ora plasării acestora astfel:
- în aceeași zi pentru comenzile plasate până la ora 15:00;
- a doua zi pentru comenzile plasate după ora 15:00;
- în fiecare luni pentru comenzile plasate în weekend (după vineri ora 15:00).
Pentru unele comenzi este posibil să fiți contactat telefonic de către operatorii noștri pentru a stabili detalii legate de livrare.
Modalități de plată:
1. Plată online cu card bancar - prin intermediul procesatorului de plăți Netopia Payments. Clientului nu i se percepe niciun comision de plată.
2. Transfer bancar - puteți efectua plata prin transfer bancar în baza facturii pe care o veți primi pe adresa de e-mail, imediat după procesarea comenzii.
3. Ramburs - la preluarea coletului de la curier. Pentru procesarea încasărilor ramburs se poate percepe o taxa suplimentară, care va fi inclusă în valoarea totală a comenzii.
Costuri de livrare:
Costurile cu livrarea si transportul sunt calculate și afișate pentru fiecare comandă în parte, înainte de finalizarea comenzii.
Prețul final al livrării depinde de greutatea si volumul produselor comandate, adresa de livrare dar și de compania livratoare.
Pentru comenzi care depașesc anumite valori, transportul poate fi gratuit.
Modalități de livrare:
Livrarea se va face exclusiv prin curier. Coletul va fi livrat la adresa mentionata în comandă.
Transportul și livrările se fac prin curier rapid în 1-2 zile lucratoare. Acesta reprezintă exclusiv termenul de livrare al coletului din depozitul nostru către tine.
Ia în calcul și termenul de livrare a produselor din depozitele furnizorilor noștri, pentru produsele care nu sunt pe stoc. Găsești detalii despre acest termen direct pe comanda ta.
Termen de livrare:
Pentru ca livrăm produse din stoc, în general termenul de livrare este definit de termenul de livrare al companiei de ucrierat. In general livrăm in maxim 2 zile lucrătoare.
La preluare, vă rugăm să verificați atât integritatea exterioară a ambalajului, cât și integritatea produsului iar dacă produsul prezintă eventuale probleme să le semnalați curierului, acesta fiind obligat să întocmească un proces verbal de constatare. Răspunderea pentru transportul coletelor revine exclusive firmei de curierat care livrează produsele, de aceea noi nu vom putea despăgubi un colet care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de către cumpărător fără obiecții la livrare, înscrise în procesul-verbal solicitat curierului.
Reclamațiile referitoare la condiția și starea ambalajelor coletelor (ambalaje strivite, găurite, deteriorate) se fac la livrare, pe loc, curierului care livrează produsele. Ulterior, orice reclamație, însoțită de procesul verbal de constatare, va fi adusă la cunoștința noastră în scris.
Facturare:
Toate comenzile vor fi insotite de factură fiscală. RS PARTS va emite către cumpărător factură pentru produsele comandate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze informațiile corecte necesare emiterii facturii. Factura fiscală va fi trimisă cumpărătorului în format electronic, la adresa de e-mail menționată de cumpărător, sau se poate descărca din secțiunea Contul meu / Comenzi. Facturile emise se trimit în sistemul eFactura, în conformitate cu legislatia in vigoare.